Fanúšikovia očakávanej hry Grand Theft Auto VI by mali upriamiť svoju pozornosť práve na 7. august. V tento deň sa uskutoční ďalší štvrťročný finančný hovor spoločnosti Take-Two Interactive, materskej spoločnosti štúdia Rockstar Games. Práve počas týchto konferencií často zaznievajú nové informácie o vývoji kľúčových titulov, medzi ktoré GTA VI bezpochyby určite patrí.
Očakávania Take-Two
Take-Two Interactive potvrdilo, že vo štvrtok 7. augusta zverejní svoje finančné výsledky a výhľad do budúcnosti spoločnosti. Konferenčný hovor by mal trvať približne hodinu a tradične ho vedie generálny riaditeľ Strauss Zelnick. Počas neho spoločnosť informuje investorov o vývoji pripravovaných hier, aktuálnych predajných číslach a finančnom zdraví svojho portfólia.
Okrem Rockstar Games pod Take-Two spadajú aj ďalšie známe značky. Napríklad vydavateľ Mafie, 2K Games, či mobilný gigant Zynga ale aj mnohý ďalší. V rámci týchto hovorov bývajú často spomenuté predaje titulov ako GTA V, Red Dead Redemption či očakávania od budúcich pripravovaných projektov. Nie je preto vylúčené, že zaznie aj niečo nové o GTA VI, minimálne v súvislosti s jeho vývojom alebo plánmi na ďalšie obdobie.
Take-Two už v minulosti poskytlo indície o GTA
Aj keď sa neočakáva, že počas hovoru zaznie zásadné odhalenie, história naznačuje, že práve tieto konferencie sú často zdrojom mnohých dovtedy neoverených leakov a ich potvrdení. Práve počas jedného z predchádzajúcich hovorov Zelnick prvýkrát spresnil okno vydania GTA VI na jeseň 2025, hoci trailer uvádzal iba rok 2025.
Toto časové okno však už (bohužiaľ) neplatí. Rockstar Games totiž začiatkom tohto roka oznámil odklad vydania GTA VI na 26. máj 2026. V oficiálnom vyhlásení štúdio uviedlo, že si vyhradzuje viac času, aby dokázalo „prekonať očakávania hráčov“. Cieľom má byť finálny produkt hodný reputácie Rockstaru.
GTA VI dorazí v máji
Aktuálne je známe len to, že Grand Theft Auto VI bude vydané 26. mája nasledujúceho roka a bude dostupné pre konzoly PlayStation a Xbox. Dovtedy však ešte môžeme čakať viaceré marketingové ťahy ako leaky, trailery, teasery ako aj detailnejšie informácie o hrateľnosti či multiplayerovom režime.