Postup v Diablo IV sa v nasledujúcej, a teda v 8. sezóne spomalí a hra bude náročnejšia. Blizzard uviedol, že tieto zmeny sú reakciou na spätnú väzbu od hráčov.

V nedávnom Campfire Chat streame, kde Blizzard diskutoval o pripravovaných zmenách, odhalil štatistiky zo 7. sezóny. Priemernému hráčovi trvalo iba deväť hodín dosiahnuť maximálnu úroveň, čo je polovica času oproti 6. sezóne. Okrem toho 50 % hráčov dosiahlo maximálnu obtiažnosť Torment 4do 15 hodín po získaní levelu 60, čo je výrazne rýchlejšie ako v predchádzajúcej sezóne.

Podľa Colina Finera, riaditeľa dizajnu Diablo IV, existuje niekoľko dôvodov, prečo sa tempo hry neúmyselne zrýchlilo. Hlavnú úlohu zohrali nové sezónne sily, ktoré hráčom umožnili rýchlo likvidovať hordy démonov. Headhunts čo je nová sezónna aktivita, ponúka veľké množstvo skúsenostných bodov a predmetov.

„Dostali sme veľa spätnej väzby, že hra momentálne pôsobí ako víkendová záležitosť,“ povedal Finer. „Môžete bez problémov preletieť všetkými úrovňami Tormentu, nie je na tom nič záživné, nemáte žiadnu motiváciu, pretože získavate tak veľa sily a tak často, že jednoducho drvíte celý obsah.“

Toto sa zmení v 8. sezóne, ktorá prichádza v apríli. Blizzard oznámil, že hráči budú získavať menej XP od úrovne 1 do 25, čím sa spomalí tempo postupu. Okrem toho budú legendárne predmety padať menej často na nižších úrovniach, aby sa zabránilo rýchlemu nárastu vašej sily. Na druhej strane magické a vzácne predmety budú vylepšené, aby boli pre hráča užitočnejšie.

Endgame obtiažnosti Torment budú náročnejšie. Torment 1 začne na úrovni ekvivalentnej The Pit Tier 10. Každá ďalšia úroveň Pitu sa bude zvyšovať o 20 %, čo znamená, že Torment 4 v 8. sezóne bude na úrovni The Pit Tier 76 z 7. sezóny.

„Cesta bude oveľa záživnejšia,“ povedal Finer. „Budete mať viac výziev na prekonanie. A úroveň Pit Tier 150 bude taká ťažká, že neverím, že sa k nej niekto z vás dostane.“

Blizzard tiež počas livestreamu odhalil, že nedávno odložená 8. sezóna sa bude sústreďovať na využívanie síl endgame bossov spolu s prepracovaním systému ich privolávania. Verejný testovací server (PTR) pre 8. sezónu bude dostupný od 11. marca.

Avatar Frame
Autor
/